×
Dažniausiai užduodami klausimai

Svetainės naudojimas

Kam skirta ši svetainė?
Ši svetainė - tai internetinė prekyvietė, kurioje galite patogiai surasti ir įsigyti reikiamą daiktą iš arčiausiai esančio pardavėjo ir taip sutaupyti laiko ir pinigų prekės pristatymui. Nenusiminkite, jei nerandate norimos prekės arti - toliau esantys pardavėjai pristatys jūsų įsigytą prekę jums patogiausiu būdu.
Ar galiu pirkti neprisijungęs?
Ne. Tik užsiregistravę ir prisijungę vartotojai gali pateikti užsakymą.
Kaip galiu užsiregistruoti?
Registruotis (sukurti paskyrą) svetainėje galite paspaudę viršutiniame dešiniame kampe nuorodą Prisijungti ir užpildę naujo vartotojo registracijos anketą. Paskyros aktyvavimui turėsite patvirtinti savo el. pašto adresą, atlikę veiksmus pagal instrukciją atsiųstame laiške. Taip pat greičiau registruotis ir prisijungti galite naudodami savo Facebook arba Google paskyrą.
Negavau el. pašto patvirtinimo nuorodos
Jei po registracijos negavote laiško su patvirtinimo nuoroda, visų pirma patikrinkite nepageidaujamų laiškų katalogą. Jei ten taip pat nėra, parašykite mums info@nene.lt iš to el. pašto adreso, kuriuo registravotės, ir mes jums pagelbėsime.
Turiu pasiūlymų ir pastabų dėl svetainės veikimo
Kad ir kaip visi stengiamės viską daryti kruopščiai ir atsakingai, tačiau vis tiek retkarčiais nutinka nelaukta kiaulystė. Jei naudodamiesi svetaine pastebėjote kokių nors netikslumų, klaidų ar tiesiog turite pastebėjimų, kuriais norite su mumis pasidalinti, būtinai lauksime adresu info@nene.lt

Paskyra ir pirkimas

Kaip surasti dominančią prekę?
Jei tiksliai žinote, kokios prekės ieškote, galite pasinaudoti paieškos laukeliu svetainės viršuje. Jame įveskite vieną ar kelis raktinius žodžius apie ieškomą prekę. Paieškos rezultatų susiaurinimui galite naudoti kategorijų sąrašą. Jei norite, kad sistema pirmiau rodytų geografiškai arčiausiai esančias prekes, viršutiniame kairiame kampe nurodykite savo vietovę. Jei interneto naršyklė palaiko vietos nustatymo paslaugą ir jūs jos neuždraudėte, sistema jūsų vietovę nustatys automatiškai.
Kokie galimi atsiskaitymo būdai?
Atsiskaityti už prekes galima tiek įprastu bankiniu pavedimu, tiek ir automatizuotu greituoju būdu, naudojant elektroninę bankininkystę. Įmokų surinkimo partneris - Paysera.
Kokie galimi pristatymo būdai?
Visi galimi pristatymo būdai, kainos ir terminai yra nurodomi kiekvienos prekės lange, skiltyje "Pristatymas ir taisyklės".
Kaip sužinoti daugiau apie dominančią prekę?
Kiekvienos prekės lange yra mygtukas "Paklausti", kurį paspaudus, galima parašyti klausimą prekės pardavėjui. Pardavėjas gaus pranešimą su jūsų klausimu apie dominančią prekę ir toliau susirašinėjimą tęsite žinučių principu.
Ką daryti, jei prekės negavau arba gavau ją sugadintą, kitokią?
Visų pirma įsitikinkite, ar jau praėjo prie parduodamos prekės deklaruotas numatomas pristatymo terminas. Jei prekė vėluoja atvykti arba atvyko sugadinta, arba neatitinkanti aprašymą, susisiekite su pardavėju ir pabandykite išspręsti problemą. Jei problemos išspręsti su pardavėju nepavyko, rašykite mums (info@nene.lt) ir mes tikrai rasime kompromisą.